Úvod  >  Rady a tipy  >  Cestovatelským blogerem


 

Jak se stát úspěšným a ziskovým cestovatelským blogerem?

 

Úkolem cestovatelského blogera je psát o svých zážitcích z cest a poskytovat čtenářům užitečné informace o destinaci

 


 

Cestovatelským blogerem

 

 

Stefan Nikolov

Stefan Nikolov 16 února 2024


Pokud je vaší vášní cestování, nevyhnutelně jste uvažovali o tom, že se stanete cestovatelským blogerem. Je to skvělá kombinace, kterou si můžete dopřát ve svém oblíbeném koníčku a vytvořit si příjem.

Abyste toho dosáhli, musíte investovat spoustu času a peněz. Mějte na paměti, že zpočátku musíte značně investovat a nevydělávat žádné peníze.

Statistiky ukazují, že na světě existuje více než 1,9 miliardy webových stránek, z nichž 600 milionů jsou blogy. Blogy pravidelně čte asi 80 milionů uživatelů internetu.

Podle jiné statistiky 80 % blogerů vydělává méně než 100 dolarů měsíčně.
Denně po celém světě vznikají tisíce blogů, ale jen velmi málo z nich překoná konkurenci a stane se úspěšným. Nedostatek příjmů v počáteční fázi je hlavním důvodem, proč se blogeři vzdávají svého snu v prvním roce.

Bylo by snadné se nechat odradit těmito statistikami a vzdát se založení blogu. Nevzdávejte se však příliš rychle, protože 20 % z 600 milionů blogů je 120 milionů, což je zhruba počet obyvatel Itálie a Francie dohromady.

Čemu bychom měli věnovat zvláštní pozornost, abychom vytvořili úspěšný a respektovaný blog?

Blogerem se nikdo nenarodil. I ti nejlepší byli kdysi začátečníci a museli překonat mnoho překážek. Nejdůležitější je vybrat si správnou cestu a jít po ní až do konce.
Trpělivost, pečlivá práce a důslednost jsou klíčem k úspěchu.

Pamatujte, že ne vše půjde tak, jak jste si naplánovali, a budete se setkávat s mnoha překážkami.

Blogerem

První věcí, kterou je třeba začít, je číst, číst a číst. Čím více informací absorbujete, tím bohatší bude vaše slovní zásoba. Tímto způsobem dáte svým čtenářům informace, které potřebují, a oni budou váš blog číst dál.

Inspirujte se články ostatních, podívejte se, jak prezentují informace, a zamyslete se nad tím, jak by vaše psaní mohlo být lepší. Pokud je váš obsah kvalitní a přesvědčivý, snadno porazíte konkurenci a začnou vás sledovat tisíce lidí.

Proveďte podrobný průzkum toho, jaké informace lidé o destinaci hledají. Zvolte správná klíčová slova a zkuste nabídnout něco nového, o čem ještě nikdo nepsal.
Nespěchejte, přemýšlejte, konzultujte, najděte to nejlepší místo pro psaní. Dobrý článek nelze napsat za den.Čtěte a upravujte, dokud si nejste jisti,že článek je dobrý a lidem se bude líbit.

Cestujte neustále na nová místa. Čím více zažijete, tím více věcí můžete psát. Pište tak, aby se čtenář cítil v místě, o kterém píšete. Naučte se vyjadřovat své myšlenky a zkušenosti písemně.

Až dorazíte do cíle, o kterém budete psát, položte si otázky „proč“, „kdy“, „kde“, "kolik". Jakmile budete mít odpovědi, již jste položili základy svého článku.

Vydejte se za dobrodružstvím, nestůjte na břehu, ponořte se do vody, nedívejte se na ostatní bungee skoky, skočte sami, choďte na procházky do hor, navštěvujte různé kulturní akce a muzea, zkuste všechno.

Pamatujte, že o destinacích jsou již tisíce příspěvků a ten váš bude další kapkou v moři. Přemýšlejte o tom, co vás zajímá, než vyrazíte na cestu.

Uveďte informace, jak se na místo dostat a jaké jsou ceny za různé druhy dopravy.

Doporučte čtenářům, ve kterých hotelech se mohou ubytovat a za jaké ceny. Poskytněte také informace o místech k jídlu a také sdílejte ceny a své dojmy z jídla a služeb. Jestliže existuje jídlo typické pro danou oblast, popište ho a vyfoťte, a pokud vám umožní vstoupit do kuchyně, podívejte se, jak se připravuje, a podělte se o recept.

Recept

Vyhněte se psaní celého románu o muzeích, která jsou ve městě k vidění. Psalo se o nich a psalo. Stručně a srozumitelně popište pár slovy, co je v nich vidět a zdůrazněte informace, jaké jsou ceny vstupného, ​​otevírací doba a jak se k nim dostat.

Přijměte místního ducha, poznejte lidi, jejich kulturu a způsob života. Buďte zvědaví, ptejte se na všechno. Dokumentujte to, co vidíte, pomocí obrázků, které vždy mluví hlasitěji než slova.

Zeptejte se, jestli můžete pracovat jako dobrovolník na pár dní v této oblasti. Ještě více se tak přiblížíte místním a získáte neocenitelné informace pro svůj článek.

Je velmi důležité, aby informace, které poskytujete, byly ověřené a ze spolehlivého zdroje, snažte se také poskytovat aktuální statistiky.

Nepište jen o kráse místa a pozitivních věcech. Poraďte svým čtenářům o tom, čemu se musí vyhnout. Prozkoumejte místní zákony a seznamte s nimi čtenáře.

Vytvoření cestovatelského blogu není jen zveřejňování obrázků a článků. Ponořte se do podstaty věcí, a pište jen o tom, co jste zažili. Úspěšný bloger je ten, kdo sdílí své zkušenosti, názory a myšlenky. Pokud si nejste jisti, že to zvládnete, nedělejte to vůbec.

tRAVEL BLOGGER

Nebojte se sdílet své příspěvky s ostatními blogery a na sociálních sítích. Tímto způsobem uvidíte, jak lidé vaše psaní přijímají a oceňují, získáváte tím zpětnou vazbu o tom, co se jim líbilo a co ne. Negativní komentáře jsou nevyhnutelné, ale pomohou vám rozhodnout se, jaké změny provést.

Chcete-li získat více sledujících, musíte si položit otázku "proč by lidé měli číst váš blog?" Nikdo nebude číst něco zbytečného a nesmyslného. Zaměřte se na kvalitu, a ne na množství. Je lepší mít málo, ale kvalitních a obsáhlých článků, než stovky bez hodnoty.

A nakonec nezapomínejte, proč to děláte. Nemyslím si, že jste jedním z těch lidí co chtějí vyhrát jackpot, ale cestujete po světě pro radost.

Bez ohledu na to, jak vášnivý cestovatel jste, daleko nedojdete, pokud nemáte potřebné finanční prostředky. Je naivní si myslet, že jako začínající bloger budete moci spát v hotelu zdarma výměnou za dobrý PR článek. Restaurace vám také nedá jídlo zdarma jen proto, že sdílíte jejich menu veřejně. Úspory se rychle rozplynou a váš sen stát se travel bloggerem se zapíše do historie.

Poté, co si vybudujete dobré jméno a potvrdíte se jako úspěšný bloger, budete moci vydělávat z reklam, placených příspěvků affiliate marketingu a dalších.

Budete mít možnost vyjednávat s různými značkami cestovních produktů, Nejlepší reklamou pro výrobce bot a vybavení je, když je na cestách používá etablovaný blogger a sdílí na ně svůj názor.

Existuje mnoho způsobů, jak vydělat blogováním. Bohužel je to zpočátku téměř nemožné a k úspěchu budete muset ujít docela dlouhou cestu.

Amelia Earhartová řekla: „Nejtěžší je rozhodnout se jednat. Odtud musíte být vytrvalí."

 

Dámské plavky

 

Doporučujeme přečíst


 

 

 

Sarafovo

Destinace

Kde v Bulharsku bude vaše dovolená nejlevnější, aniž byste se připravili o potěšení

 

Bulharská kuchyně

JIDLO a NAPOJE

Bulharská kuchyně je kombinací gastronomických jídel a bohaté historie

 

 

 

 

balkantours

Facebook twitter instagram

Kontakty:

737 001 976

kontakt@balkantours.cz